ОПИСАНИЕ
У суботу, 4 червня 2016 року, в УКУ відбувся Форум #M/PR, на якому зібралися більше 200 кращих фахівців маркетингу, зв’язків з громадськістю та івент-менеджменту.
Організатором виступив Forge events. Після Форуму у ТРИ АСТРОНАВТИ відбулася афтепаті за участю більшості спікерів та учасників.
Детальніше на сайті http://forgevents.com/
Форум проходив трьома паралельними тематичними потоками:
- Маркетинг, на якому були розглянуті найактуальніші тренди, кращі кейси та лайфкаки від практикуючих маркетологів України.
- PR, де спеціалісти даної галузі розповіли про коммерційний, внутрішній і політичний PR, поділилися власними тактиками та стратегіями.
- Event - потік, що об’єднав організаторів різноманітних подій - від конференцій та форумів до фестивалів і концертів
Партнером події стала компанія GAMELOFT (http://www.gameloft.ua/) - всесвітньо відомий розробник мобільних ігор.
Форум отримав потужну медіапідтримку, зокрема треба відзначили участь Рекламне агентство Люкс - http://www.agencylux.com/ та Львівський портал - http://portal.lviv.ua/
На думку організаторів Форум дав львівському маркетингу, PR та event-менеджменту потужний поштовх для розвитку, встановив нову планку якості для подібних подій Західної України та інтегрував львівську спільноту у всеукраїнський контекст.
Оргкомітет форуму:
- Давид Орєшок - CEO
- Соломія Якимів - COO
- Святослав Холод - CFO
- Олена Шевченко - event-manager/PA CEO
- Леся Подоляк - account-manager
СПІКЕРИ:
- Потік маркетинг:
- - Юлія Мусаковська, керівник відділу маркетингу ELEKS
Юлія має 12 років досвіду у сфері маркетингу та комунікацій в міжнародних компаніях (попередні - The IKEA Industry Group, Nexia DK, SoftServe), з них 9 років - у галузі інформаційних технологій. Розкаже про побудову моделі інтегрованих комунікацій у маркетингу.
Тема виступу - "The Power of Integrated Marketing Communications"
- - Володимир Поліщук – маркетолог, рекламіст, спеціаліст з брендингу, викладач УКУ. CEO у Студія маркетингу та дизайну MUST. Marketing director у Національній мережі магазинів гаджетів “ЖЖУК” Керував відділом реклами у Донецькій філії Комп’ютерної Академії “ШАГ”, відділом реклами та зв’язків з громадськістю національної мережі супермаркетів “Амстор”.
З 2011-го по 2013-й рік обіймав посаду голови Донецької організації Спілки рекламістів України. Засновник Східноукраїнського фестивалю реклами, який успішно відбувся на Донбас-арені та зібрав рекламістів з 9 областей України та Мінська.
Тема: "Малобюджетний маркетинг. З мінуса в плюс за 200$"
- - Олесь Кучеренко - креативний директор і Co-Founder дизайн-студії "Бамбук". Екс-керівник відділу реклами "Концерн Галнафтогаз". Реалізовував проекти для "ОККО", "KSE", "Kraftfoods", "LvBS", "Челентано" та інших відомих організацій.
Тема: "Маркетинг не по інструкції"
- - Кір Горшков - Експерт по системному інтернет-маркетингу
Остані 7 років Кір займається реалізацією маркетингових проектфв для таких компаній, як Coca-Cola, Panasonic, Tetra Pak, Hyundai, Roshen.
Входить в ТОП-35 кращих маркетологів України по версії Marketing Media Review. Вивів агентство в ТОП-20 кращих креативних агентств по рейтингу ВРК 2013/2014. Реалізовував проекти з компаніями всіх рівнів (від гігантів формату Coca-Cola, Panasonic, Tetra Pak, Hyundai, Roshen до стартапів національного масштабу) з України, Росії, країн Прибалтики та інших країн пострадянського простору. Запустив стартап в сфері технологій інтернет-коммунікаций.
Тема: "Системний інтернет-маркетинг для власника бізнесу"
- - Євгеній Глєбов - Founder & CEO маркетингового каналу APM Agentuur OU
Євгеній – підприємець з 23-х річним досвідом. Засновник і керівник мережі будівельних маркетів «Хоздвор» (Мінськ). Засновник і керівник маркетингового каналу APM Agentuur OU (Таллін) (www.adpays.me). У минулому соліст оперної студії Академії музики Мінську. Вважає, що бізнес-модель корпорації Google – не ефективна і є джерелом негативу.
Тема: "Позитивний маркетинг"
- - Катерина Золотарьова - SEO-спеціаліст з 6-річним досвідом, інтернет-маркетолог. Засновник студій ImStudio та Site24. Керівник напрямку вивчення інтернет-маркетингу в SkillUp, організатор курсів ImSEO (Львів).
Тема: "SEO проектування сайтів"
- - Мазур Назарій - Засновник студії дизайну Definline.com, Product Manager в LaSoft,
SEO спеціаліст з 5 річним досвідом.
Бізнес-тренер в області інтернет маркетингу
Тема "Комплексний інтернет-маркетинг для продуктової ІТ-компанії"
- Потік PR
- - Маріанна Коніна - PR Директор Luxoft Ukraine
Маріанна Коніна має 13 років досвіду в галузі комунікацій. Зараз Маріанна займає посаду PR директора в міжнародній ІТ-компанії, одному із лідерів ринку Luxoft Ukraine. В свій час Маріанна будувала систему комунікацій в медіа-бізнесі на посаді начальника відділу із корпоративних комунікацій "Медіа Група Україна" (канали "Україна", "Футбол 1", "Футбол 2", "НЛО ТВ", segodnyua.ua, oll.tv і інш), розвивала бренд Sony Ericsson, була у складі команди, які запускали проект першого українського 3G оператора PEOPLEnet. Маріанна спеціалізується на розробці стратегій комунікацій, зв'язків із медіа, а в компанії Luxoft Ukraine також займається напрямком зв'язків із владою та асоціаціями.
Тема: "Зовнішні комунікації на різних ринках. Одна тема, три кейси"
- - Ірина Пацевко - PR менеджер #Київстар, в минулому Communication Manager компанії Lafarge Ukraine. Ірина вже 12 працює у сфері зовнішніх комунікацій, організовує івенти для працівників, створює та координує проекти соціальної відповідальності і просто насолоджується роботою, яку робить.
Тема: "How to use PR to get remarkable results"
- - Марічка Кучеренко - координатор з комунікацій SoftServe, в минулому керівник відділу комунікацій "Концерну Галнафтогаз" (мережа АЗК "ОККО"). Марічка має понад 10 років роботи у сфері внутрішніх, зовнішніх комунікацій, SMM, CSR, антикризи.
Тема: "Що має вміти PRник"
- - Олена Тараненко - COO HOSHVA PR
На посаді керівника агенції HPPR разом з командою розповідала історії успіху компаній Shell, «1+1 media», GAP, Arterium, WOG, Lirenе. Кожен із цих проектів вирішив завдання, пов’язані зі сприйняттям бренду та залучив до діалогу співробітників, партнерів і покупців, а агенція отримала численні нагороди на комунікаційних фестивалях.
Пізніше, працюючи директором з маркетингу мережі кінотеатрів «Оскар», Тараненко реалізовувала різноманітні проекти, зокрема, «Ніч різдвяного кіно» та
«Ніч прем’єр», які відкрили киянам нові формати кінопереглядів, а кінотеатр у ТРЦ «Гулівер» значно збільшив глядацьку аудиторію.
Із січня 2015 року Олена керує агенцією HOSHVA PR. Команда з 20 фахівців спеціалізується на проектах consumer PR, курирує проекти PR meetup і Клуб PR-директорів від UAPR.
Протягом останнього року проекти агенції отримали срібну нагороду Effie, гран-прі конкурсу PRAVDA AWARDS, шорт-лист SABRE Awards EMEA та ще сім відзнак за проекти для OLX, Martini та Watsons.
З 2013 року Тараненко читає лекції на курсі PR у Національному університеті «Києво-Могилянська академія», присвячені кар’єрі у комунікаціях.
Тема: "Let’s co-create your brand’s story"
- - Наталія Міхнова - PR-консультант, 12 років досвіду.
репортер на радіо та телебаченні, журналіст та редактор газети (2002-2006), прес-секретар міського голови Львова, керівник прес-служби Львівської міської ради, (2006-2009), керівник ГО "Самопоміч" (2011-2013), 3 виборчі кампанії (2006, 2010, 2015).
Спеціалізація: розробка PR-стратегій для NGO та бізнесу; розробка передвиборчих PR-кампаній для мерів міст; створення та запуск роботи прес-служб; проведення медіа-кампаній до великих подій та тематичних PR-кампаній; організація міжнародних прес-центрів, проведення тренінгів для студентів, громадських активістів, працівників органів влади, партійних діячів щодо PR, співпраці зі ЗМІ, передвиборчих технологій та соціальних інновацій
Тема: "Політичний PR: ефективні інструменти, соціальні технології та закулісся виборів"
- - Наталія Березенська - Executive Director «FASHION-PR»
Засновник компанії інтегрованих маркетингових комунікацій FASHION-PR – www.fashion-pr.com.ua.
Організатор проекту FASHIONOLOGY – першого в Україні інформаційно-аналітичного порталу про модний бізнес, освітньої платформи FASHIONOLOGY school, бюро по працевлаштуванню і спільноти професіоналів української модної індустрії.
В бізнесі з 2001 року в сегментах реклами і маркетингу, готельного бізнесу, будівництва, страхування та фінансів. З 2008 року - займається маркетингом і PR в фешн ритейлі. Експерт в створенні та ефективному, системному просуванню модних брендів. Практикуючий Fashion business coach(тм): менторство і консалтинг розвитку бізнесу.
Досвід реалізації маркетингових проектів для брендів: Steve Madden, Betsey Johnson, Marks&Spenser, Gap, Kira Plastinina, Finn Flare, Colin’s, Bally, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, LACOSTE, Carlo Pazolini, Luciano Carvari, ИНТЕРТОП, Clarks, Timberlend, ECCO, Super Step, Chantal Thomass, Triumph, Aubade, DIM, Yamamay, Conte elegant, TAGO, LUVE, MARKI Home, English Home, Irene Bukur, NCLA, E-cosmetic.ua, L’oreal, Yves Rocher, L’occitiane, Lancome, Philips та інши
Тема: "PR-стратегії красивого бізнесу: огляд кейсів українських fashion, beauty & lifestyle проектів"
- - Тарас Яценко - співзасновник & CEO унікального львівського медіа-хабу "Твоє місто" (tvoemisto.tv), засновник міської дискусійної платформи "Твоє місто Львів". Раніше - керівник напрямку маркетингу та PR у SUSY Production та kasa.in.ua. Випускник Львівської бізнес-школи УКУ.
Тема: "Співпраця PR служб та PR агенцій з медіа. Актуальна експертиза"
- Потік event:
- - Сем Мамедов - Rockstar Project CEO, екс-керівник напрямку event-сервісів в Олімпійському парку в рамках підготовки Зимових Олімпійських Ігор “Сочі-2014”, event та digital експерт
Тема: "Що таке робота на Олімпійських Іграх і як не осоромитися перед IBM"
- - Євгенія Клепа - Co-founder & CMO SPREAD. Координатор RoboticsExpo (Moscow), MakeIt!Show ( Kiev), InnotechUkraine (Kiev). Спеціаліст по КСВ
Тема: "Від 0 до 5000. Як створити івент з нічого"
- - Степан Веселовський – СЕО Lviv IT Cluster, Голова оргкомітету Lviv IT Arena, Co-Founder Startup Depot, Організатор конференції Lviv IT Jazz
Тема: " Lviv IT Arena: 100 “ні” до успіху проекту"
- - Ярослав Максимович
Founder & CEO 2Event.com(потужна платформа для бізнес-івентів, в яку інвестовано $400k+ і на якій сьогодні реалізовують квитки на 400+ подій). Засновник Complex.ua, Auction.ua, Banner.ua, MySchool.ua та багатьох інших проектів. Бізнес-ангел та стартап-ментор
Тема: "Статистика продажів електронних квитків в Україні та світі: порівняння і регіональні особливовості"
- - Катерина Успенська, (маркетолог Global Development)
BTL-спеціаліст, організатор навчальних заходів та розважальних івентів з 2009 року. Euro-2012 Coca-Cola Lviv, Lviv Social Media Camp, Lviv e-Commerce Forum...
Тема: "Галицькі івенти: бюджет, просування, та болючі граблі"
- - Марія Письменна, Event&Marketing manager компанії InternetDevels. Організувала понад 30 ІТ-заходів локального та Всеукраїнського характеру, в тому числі ІТ-конференцію у вигляді туру містами Західної України. Спеціалізується на маркетингу компанії на конференціях по Україні та закордоном.
Тема: "Навіщо компаніям конференції? Отримуємо максимум від участі, спікерства, партнерства та організації"
- - Ольга Саніна – к.е.н., завідувач кафедри загальноекономічної підготовки та маркетингу Інституту підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка»; співзасновник та голова Громадської організації «Інститут Трансформації Територій». Ольга має комлексний досвід в організації подій. Це конференція "Data stream mining & processing" (http://dsp.lp.edu.ua/), щорічна інститутська конференція, Дні відкритих дверей в Інституті, відкриті лекції та майстер-класи, маркетингові дослідження та проекти. Всі заходи організовані за підтримки Студентської спільноти.
Тема: "Взаємодія бізнесу та освіти: можливості, проблеми, перспективи. Роль event проектів. Аналіз успішних кейсів"
Також Форум підтримали:
European Business Association - http://eba.com.ua/
LvBS - http://lvbs.com.ua/
Люкс ФМ - https://www.facebook.com/Рекламне-агентство-Люкс-406790329386754/
Радіо 24 - http://radio24.ua/
Zaxid.Net - http://zaxid.net/
Lviv IT Arena - http://itarena.lviv.ua/
Lviv IT Cluster - http://www.itcluster.lviv.ua/
Decoded - http://decoded.org.ua/
STUDWAY - http://portal.lviv.ua/
IT PROSPECT - http://eba.com.ua/lobbying/committees/item/4049-eba-it-committee?lang=uk#it-prospect
strafcon.com - http://kmcnc.stfalcon.com/
internetdevels - http://internetdevels.ua/
аудиторія - https://www.facebook.com/audytoriya/
CORD - https://www.facebook.com/CordLviv/
Independence - https://www.facebook.com/independence.newspaper/
StartupNetwork - https://startup.ua/
RTI - http://rti.ua/
STARTUP DEPOT - http://startupdepot.lviv.ua/home-page/
24канал - http://24tv.ua/ru/
Три Астронавти - https://www.facebook.com/threeastronauts/
Lviv Convention Bureau - http://lvivconvention.com.ua/
ФРІ - http://fri.com.ua/
Picasso club - http://picasso.lviv.ua/
НУ "Львівська Політехніка" - http://www.lp.edu.ua/
MBA - https://www.facebook.com/bc.club.school?__mref=message_bubble
Студентська Рада Львова - https://www.facebook.com/studradalviv/
МО "Текстура" - http://www.facebook.com/textyra/
Клуб ділових людей - http://www.bc-club.org.ua/
KAVA - http://kava.ua/
Газета по-українські - http://gazeta.ua/
журнал Країна - http://gazeta.ua/ru/journal
Logos IT Academy - http://www.lgs.lviv.ua/
Час на мандри - http://timetotravel.in.ua/
DataArt - http://dataart.ua/
Lviv Online - http://lviv-online.com/
SPREAD - http://spread.com.ua/
AIESEC - http://aiesec.ua/lviv/
Innotech Ukraine - http://innotech.kiev.ua/ru
КА "ШАГ" - http://lviv.itstep.org/
Mademe - https://www.facebook.com/mademedesign
DaKiRy - http://dakiry.com.ua/
CoMMuna - http://communa.net.ua/
Creative school - http://creativeschool.eu/
2event - http://2event.com/
iHub - http://lviv.ihub.com.ua/
Організатори дякуються всім гостям форуму, доповідачам та партнерам за допомогу в організації події.
#mpr #mprforge #forge #forgeevents #forgevents
Будемо раді Вашим пропозиціям і запитанням, просимо писати на пошту - mpr.forge@gmail.com або телефонувати нашим аккаунт-менеджерам:
Олена
050 238 41 77
Леся
093 524 59 83
098 646 08 47
Forge Events - це платформа для реалізації нових інноваційних та соціальних проектів та об’єднання спеціалістів у напрямках PR, маркетингу, software та hardware розробки, бізнесу, дизайну, управляння та менеджменту. Адже саме на стику різних напрямів та ідей народжуються найкращі та найефективніші рішення та реалізації.