ОПИСАНИЕ
UPD: Реєстрація на подію завершена!
Запрошуємо тебе на воркшоп геймдизайнера Холод Святослава для фахівців індустрії мультимедійних розваг.
В рамках трьохгодинного воркшопу "Level design" ми розглянемо:
1. Основи організації ігрового простору;
2. Розробка ігрової логіки рівнів;
3. Аналіз елементів рівнів, що надають ігровий досвід, навігацію та сюжетну інформацію;
4. Засоби створення атмосфери рівня;
5. Розробка сюжету рівня. Варіативність ігрових рішень;
6. Створення сцен;
7. Розробка точок взаємодії з гравцем.
Цей воркшоп буде корисним для level designers, game designers, Unity розробників, Unreal розробників, сценаристів, концепт художників та аніматорів. Воркшоп розрахований на початківців та спеціалістів середнього рівня. Для участі у воркшопі вам потрібно буде прийти зі своїм ноутбуком, на якому слід попередньо встановити програму Tiled (завантажити програму можна за цим лінком http://www.mapeditor.org/).
Спікер: Svyatoslav Kholod - геймдизайнер, indie розробник, працював на посаді геймдизайнера в компанії Gameloft (гра: World at arms) та Galaxy Rain (гра: Deadly rage). Співвласник студії цифрової ілюстрації M81.
Коли? 10 лютого (субота) з 13:00 до 16:00
Де? У Lviv IT School (вул. Сахарова 37)
Вартість воркшопу: 500 грн.
Як взяти участь у воркшопі?
1. Заповнити реєстраційну форму: https://goo.gl/L72ugu
2. Оплатити участь у заході
3. Отримати підтвердження реєстрації
Пропозиції та запитання надсилайте на скриньку: iryna.matskova@lits.ua